Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prizee - Beach Flingo

2009.04.13. 08:23 :: Tivadar

Prizee - Beach Flingo

Ismét egy Prizee nyeremény. :)
10.90 Bubzba kerül.

Megérkezés: 2 hét.

A Prizee egy pontgyűjtő oldal, ha felkeltette az érdeklődésed akkor bővebben itt olvashatsz:

Link: Prizee története, és a Regisztráció



9 komment

Címkék: ingyen prizee

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr561045522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyhcsilla 2009.04.13. 17:24:39

Hello!
Ez az ajándék valójában micsoda?

Ad@m 2009.04.13. 21:03:01

Az számít hogy reggel vagy később mondjuk este erősítem meg az ajándékot!(ha sorbanállással kérem)

Tivadar 2009.04.13. 21:12:30

@nyhcsilla: Strandon kell játszani két embernek. A nyakba kell akasztani és pattogtatni a labdát egymás között.
@Ad@m: Reggel 4-től éjfélig lehet megerősíteni.

Márti*** 2009.04.15. 17:08:34

Szia!

Már annyit láttam az oldaladon ezt a prizee-t, hogy most végre én is regiztem.

Már 0,52 bubzom van (vagy mim) tegap és ma szereztem.

De most jól láttam? Egy nap csak kb. 10 játékot lehet játszani? Azokat amik ott középen vannak?
Ill. a kaparós sorsjegyeseket alul (bár az levonással is jár - amit persze ha szerencsés az ember vissza lehet nyerni)

Hm?

És a másik kérdésem: ezeket az egyszerűbb ajikat te hol látod??? (matrica, usb kütyü stb.) Nekem ha a shop-ra kattintok, csak ilyen drága pólók, bögre stb. jelenik meg, de ilyen egyszerűbbek nem...

KÖSZI!
Pussz!

Tivadar 2009.04.15. 17:19:06

@Márti***: Napi 12 lehet ingyen játszani.
Vagy lehet venni maxpackot és akkor többet is lehet játszani.
GIFTS/QUEUE: itt van az összes ajándék. Itt szoktam én is keresgélni.

Márti*** 2009.06.17. 13:16:52

Én is ezért álltam sorba már hetek óra... :(( Brühühü. De már soha nem juthatok hozzá... és te sem az értékéhez... :(((

Szerintetek lesz még valami a prizee-ből?

Márti*** 2009.06.17. 13:18:45

Tivadar légyszi segíts HOL kell beállítani hogy az indapassos képemet megjelenítse???? NEM bírom megtalálni, pedig már mindehová feltöltöttem a képet... 5x átnéztem MINDENT! Megőrülök! HELP!!!!
süti beállítások módosítása