Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

PRIZEE története, és a Regisztráció

2008.05.23. 17:30 :: Tivadar

PRIZEE
Minden amit tudni kell a
Prizee-ról

Frissítve: 2008.07.16.

1.      Prizee története:

A Prizee.com egy 2000-ben alakult francia játékoldal, ahol különböző (logikai, ügyességi) játékokkal, illetve kaparós sorsjegyekkel lehet játszani. A regisztráció és a játék ingyenes. A játékokkal, sorsjegyekkel pontokat kapsz, amik a kincsesládádban gyűlnek. A pontjaidat (Bubz) csekkekre, illetve ajándékokra válthatod, amiket Magyarországra is elküldenek,természetesen ingyen, postaköltség nélkül. Az oldalnak ma már több mint 14 millió felhasználója van. Átlagosan több mint 15 ezer ajándékot küldenek ki hetente.

A Prizee csapat:

 

2.      Miért érdemes pont a Prizee-on játsznani ?

- több mint 14 millió tagja van szerte a világon

- napi 15-30 percnél nem tellik több idődbe

- 12 ingyenes játék, 9 titkos játék, 7 fizetős (Bubzzal kell fizetni), 2 MaxPackos és egy

  heti játékon játszhatsz minden nap (MaxPack szerzés könnyedén)

- egy számítógépről több regisztráció is megengedett (én úgy tudom max 3, de különböző névvel és e-mail címmel)

- pontjaidat ajándékokra vagy pénzre (euróra) lehet beváltani

3.      Hogyan tudok regisztrálni ?

Kattints a következő linkre: Prizee

Vagy a blogon elhelyezett Prizee bannerek egyikén.

A bal oldali menün kattints a REGISTER NOW feliratra. (ha más nyelven szeretnél játszani akkor át lehet váltani német, francia, spanyol, román és olasz nyelvűre az oldalt)

Ezek után a regisztrációs adatokat kell kitölteni:

 

 

A személyes adatokat a regisztrációt követő 5-6. napon kell megadni. Fontos hogy valós adatokat adj meg, mert a megadott névre és címre küldik a nyereményeket.

 

 

A regisztráció után már el is kezdheted a játékot, és a pontok gyűjtögetését.

 
PRIZEE menü, és a Játékok
PRIZEE ajándékok, tippek-trükkök

PRIZEE Titkos játékok


Prizee: Free Games and Presents!

 


24 komment

Címkék: nyereményjáték prizee

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr60484129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi 2008.10.11. 15:25:09

Helló, a lakcimet, magától fogja kérni a 5-6.napon vagy nekem kell megkeresnem és beirnom.
Ha nekem kell,akkor melyik menüpontban?

A "támogató"-tól akkor kapok pontokat, ha ő rendel valamit? Én a te támogatód vagyok... és ilyen esetben, ha én rendelek te megkapod azon pontjaimat amennyi értékben rendeltem?

Lehet egy lakcim alatt, több személy is beregelve,pl. öcsém?

üdv. Rob

Tivadar 2008.10.11. 15:51:34

Helló
1. A lakcímet magától fogja kérni.
2. Ha valaki alád regizik akkor lesz a támogatód. A "támogatónak" csak a legelső nyereményét kapod meg, de választhatsz hogy a nyereményt kéred VAGY a nyeremény értékét Bubzban.
3. Egy cím alatt lehet több reg, DE különböző névvel és különböző e-mail címmel.

Nyusti Petra · http://www.tivadar.blok.hu 2008.10.31. 09:52:56

nekem tetszik!!! :)

Hordzsi 2009.04.04. 13:36:16

Nemsokára megkapom az első Prizee-s ajándékom,és úgy örülök neki :) Te meg kapod érte a bubzokat :P Örülök,hogy rátaláltam az oldaladra,nagyon jó! :)

Tivadar 2009.04.05. 08:54:56

@Hordzsi: Grat a nyereményhez ! És köszi hogy alám regeltél !

GOMBA 2009.04.06. 15:06:49

Akkor ez ugy van , hogy én megkapom az ajándékot te meg a bubzokat?
jó az oldalad

Hordzsi 2009.04.06. 15:50:36

Amikor megnyertem egy nyeremény,akkor kiírja a címem,és alul van a "Confirm adress" meg a "Change adress". rányomtam a confirmra,de minden nap kidobja mégis.az baj? nemtudod mit kell vele csinálni?:D

Tivadar 2009.04.06. 19:27:44

@GOMBA: igen.
@Hordzsi: nekem csak egyszer írja ki nyerésenként. A személyes adatoknál nézd meg hogy minden ki van e töltve.

HomarFan (törölt) 2009.05.16. 17:04:12

A (jelenlegi) Prizee az egyik legjobb ilyen játékoldal.

Viszont ne nagyon várjátok az új Prizee-t. Akármennyire is jól néz ki. Ugyanis a hamarosan megérkező, régi Prizee-t leváltó j változatban már csak klubtagok nyerhetnek majd ajándékot. És egyenlőre úgy néz ki, hogy csak a franciák léphetnek be a klubba. Szóval én nem számítok semmi jóra az új Prizee-val kapcsolatban.

HomarFan (törölt) 2009.05.16. 17:09:46

Ez valami hiba lehet. A Prizee fórumon is volt róla szó. Ha ilyen van akkor azt kell tenni, hogy a "Change adress" gombra kell menni, majd a változtatás nélkül leokézni.

Persze ahogy Tivadar is mondta, ellenőrizni kell, hogy minden ki van-e töltve. Egyik mezőt sem szabad üresen hagyni.

Márti*** 2009.05.24. 22:32:33

Hali!

Találtam valamit egy másik oldalon. Megosztom veletek:


8. Vidd el a 16. szintig a "Sinkyfrog Ark" játékot,majd ott ugorj bele a vízbe a békával, tehát ne teljesítsd a szintet!
Ezután menj bele a "Waterbubbles" játékba,
és akkor ott 100%, hogy a háttérben ott fog úszkálni a békád,méghozzá egy cápa hátán! Ezután gyorsan kattints rá,és már kaptál is 1 Bubz-ot!

9. Gyűjtsd össze a "Guardian Angel" játékban,a Paradicsomot, a Karfiolt és a Hagymát, mást ne! Ezután gyorsan lépj be a "Bubly Team"-be,és a 3. epizódon belül az első oldalon kattolj rá a nyuszi levesestálkájára!
Innentől kezdve, ha elbuksz a "Guardian Angel"-ben,akkor mindig onnantól fogod folytatni, ahol elbuktál!

10. Gyűjts össze 30 PP-t, majd minden nap aktiválj egyet,ha ezt megteszed, akkor a 30. nap után 30 napig minden ingyenes kaparós sorsjegyed tutira nyerni fog!

11. 3 Patkót (kék, zöld, piros) kell keresnünk az oldalon,különböző időpontokban és rájuk kell kattintanunk!
A patkók minden órában megjelennek valamikor,a piros patkót a "Bubbly Team"-ben, a zöldet a "Contact Us"-ban és a kéket pedig a "Bubbly"-ben találhatjuk,a hátulütője a dolognak csak az, hogy egy patkót,1 órában, csak egyetlenegy ember tud megszerezni,tehát nagyon gyorsnak kell lennünk, NET-kapcsolat téren is!

Egyéb extrákat adó prizee mondatok:

Ezeket a lent található bubbule (Bubbly) linkre kattintva írhatod be.

(!CSAK AKKOR MŰKÖDIK, HA ÁTVÁLTOTOK FRANCIA NYELVRE!)

1) "la charité s'il te plait" - ad 1 Bubz-t;

2) "Bloub blib blob blub" - ad 5 Bubz-t

3) "c'est quoi la triforce" vagy "Est ce que je peux recommencer la triforce" -

30 nap alatt vidd végig a Snuggy Pilot-ot , a The Dare of Diabolo-t,és a Guardian Angel-t, utána kapsz 3 PP-t ingyen!

4) "Je suis nul en maths" (francia) vagy "I am bad at maths" (angol) -

A legújabb titkos játék aktiválása (részletek később!)!

5) "Que le pouvoir du poisson soit en moi" - Megemeli a rangodat!

És ezeket is ki lehet próbálni,bár nem igazán tudom, hogy mik ezek:

01) "Le galet de ricochets est trop facile !"

(Lance un enclume a ricochets)

02) "J'ai une tendinite !"

(Reprendre la caillou)

03) "C'est une belle journée pour aller a la peche !"

04) "Comment on fait les bébés ?"

05) "T'as pas 100 balles ?"

06) "Double Cheesburger svp !"

07) "De quand date mon inscription ?"

08) "T'as pas une bonne blague ?"

09) "Tu as de belles nageoires !"

10) "Tu connais Prizee ?"

Gabybaba 2009.06.04. 11:04:02

Sziasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a sorbaállásos ajándékot valahogy vissza lehet vonni? Mert egy ajándékra rá kattintottam és nem szeretném és hiába nem katintok ré hogy előre menjek a sorba ő megteszi helyettem. Szóval ezt meg lehet szüntetni? Köszi előre is a válaszotokat!

Tivadar 2009.06.04. 11:06:11

@Gabybaba: Gifts/Queue/Recap/Leave the Queue

Gabybaba 2009.06.04. 14:50:05

Nagyon szépen köszönöm Tivadar!

Wugli 2009.06.05. 15:22:24

Na, megszereztem az összes prizee hacket, kipróbáltam őket és működnek

Hordzsi 2009.06.05. 17:23:08

wugli,honnan szedted?

Wugli 2009.06.05. 20:18:45

www.prizeehack.yoyo.pl/EN.htm
nagyon jó, a synkifrog ark-ban minden segítség megvan :D

Angelwings89 2009.06.11. 08:54:42

Sziasztok!
Nem vagyok egy nagy netbetyár, de belezúgtam a prizee-cuccokba. :)
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha megnyertek valamit (akár sorsolás, akárhogyan), akkor arról üzenet érkezik, vagy majd észreveszed...?
Biztosan lesz még ezer kérdésem, asszem, sokat fogok ide járni. :)
Üdv mindenkinek!

said06 2010.06.13. 12:32:32

üdv! az lenne a nagy problémám hogy elvileg sikerült be regelnem a prizee-re de valamiért nálam még sem úgy működik az oldal ahogy azt elvileg kéne így szeretnék újra be regisztrálni de ha lehet akkor most úgy ,hogy valaki meg hív az oldalra tudnátok segíteni ebben? előre is köszi

DongoTibor 2010.08.11. 22:39:12

hello
nekem francia az oldal hogyan tudnám átállitani angolra?
köszönöm
sziasztok

DongoTibor 2010.08.12. 00:41:09

hello
nem tudok magyar-t berakni országnak, egyszerűen nem tudom :S
mit tegyek?
köszönöm
sziasztok

ecike007 2010.08.15. 01:01:18

hello!
vki leírná nekem hogyan tudom beváltani a bubz-aimat ajándékra mert én ezen nem tudok eligazodni.
előre is köszi!
egyébként én sem tudtam regisztráláskor a magyart bejelölni,de ugye így is elküldik???

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.08.15. 15:07:52

MÁR NEM LEHET MAGYARORSZÁGRA AJÁNDÉKOKAT RENDELNI!!!
süti beállítások módosítása