Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Prizee CD-tartó

2008.10.08. 11:00 :: Tivadar

Prizee CD-tartó

A csomagban a cd-tartó mellett ismét küldtek egy matricát.

A sorbaállás kb két hónapig tartott.

Megérkezés: 1-2 hét

A Prizee egy pontgyűjtő oldal, ha felkeltette az érdeklődésed akkor bővebben itt olvashatsz:

Link: Prizee története, és a Regisztráció


10 komment

Címkék: ingyen prizee cd/dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr66695934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cool 2008.10.08. 14:32:27

Hello!meg szeretném kérdezni h hogy megy ez a sorban állási dolog...?és mihez/mikhez lehet sorban állni? kösszi a választ

Tivadar 2008.10.08. 16:44:19

Ha van annyi pontod amennyibe a tárgy kerül (pl a Cd tartó 11 pont körül volt), akkor utánna tudsz sorba állni. A sorbaállást minden nap meg kell erősíteni (csak egy linkre kell kattintani). Ha a sorban elérted az első helyet akkor megkapod a nyereményt.

Szinte bármire lehet gyűjteni a pontokat a plüss állatoktól egészen a Plazma TV-ig mindenféle kategória van.

Cool 2008.10.08. 18:14:02

Aha,értem akkor végülis ez olyan mintha megvenném?vagyis h meg marad a pontom vagy levonódik belőle annak a vminek az ,,ára''pontja?

Tivadar 2008.10.08. 18:30:36

Igen, olyan mintha megvennéd. Lényegében ez egy pontgyűjtős oldal. Különböző játékokon kell játszani és minden játékért kapsz pontokat. Átlag napi 0,30 pontot (Bub-ot) lehet szerezni, a legolcsóbb nyeremény 3,90 Bubz.

Tivadar 2008.10.08. 18:32:12

Igen, olyan mintha megvennéd. Lényegében ez egy pontgyűjtős oldal. Különböző játékokon kell játszani és minden játékért kapsz pontokat. Átlag napi 0,30 pontot (Bubz-ot) lehet szerezni, a legolcsóbb nyeremény 3,90 Bubz.

Cool 2008.10.08. 19:26:43

aha tudom,mert én is csinálom csak voltak/vannak dolgok amikkel még nem vagyok tisztában...őőm méég azt szeretném kérdezni hogy az a csekkes dolog az hogy működik?

Tina83 2008.10.20. 15:11:31

Én már 2x sorban álltam, de mind a kétszer egy nap elfelejtettem felmenni és megerősíteni, ezért kb. 60 napnyi sorbanállást buktam el! :(
De most megint rajta vagyok, remélem most nem járok pórul! :)

Mari 2008.10.21. 16:27:10

Szia Tivadar!
Csatlakoznék cool kérdéséhez, amire még nem válaszoltál, hogy a csekkes dolog hogy működik ? Légyszi válaszolj, fontos lenne, mert kül, nem állok sorba feleslegese. Ha nem tudod, akkor legalább azt írd meg, és esetleg valaki válaszol.

Tivadar 2008.10.21. 19:07:46

Ha sorbaállsz a csekkért és beérsz a sorban első helyre akkor a csekket megküldik postán, amit szinte bármelyik bankban be tudsz váltani pénzre.

tinci 2008.11.12. 17:22:39

Tivadar, Mari szerintem nem erre gondolt!
Mari : igen, beváltják a bankban, de ne állj sorba, nem éri meg, mivel pl egy 10 eurós csekkből megkapsz kb 6 eurót. (banktól függ)
süti beállítások módosítása