Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Aréna 20%-os Szerda

2009.09.12. 07:13 :: Tivadar

Az „Arena 20%-os Szerda” sikersorozata tovább folytatódik! Minden hónapban megajándékozunk egy-egy nappal, amikor az akcióban részt vevő üzleteinkben akár a legnagyobb világmárkák termékeiből válogathatsz kedvezményesen. Nincs más dolgod, mint hogy a weboldalon található kupont kinyomtasd és a jelzett üzletben, a megfelelő napon felmutasd.

Amennyiben a feltüntetett napon az adott üzletben egyéb akció is érvényben van, akkor az egyes kedvezmények összevonhatóságáról az üzletek saját hatáskörükben döntenek.

Link: arenaplaza.hu/cikk/nyomtathato-kuponok


9 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr791369511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

derzsike 2009.10.09. 16:28:04

sziasztok!
az összes termékre vonatkozik az akció gondolom ami a kuponok közt van.De lehetséges összevonni a kuponokat?

galkriszti24 2009.10.09. 16:37:17

@derzsike: Úgy emlékszem, hogy azt olvastam, hogy az üzletek dönthetnek arról, hogy megengedik-e az akciók összevonását.
Meg valamelyikhez oda van írva, hogy egyes termékekre és szolgáltatásokra.

linoleum45 2009.10.09. 16:59:49

Engem pl az érdekelne, hogy csak 1 termékre vonatakozik a 20%, vagy ha mondjuk vettem 5-öt, akkor az egész vásárlás árára?

mufin34 2009.10.09. 17:00:14

@derzsike: Persze hogy az összesre vonatkozik, ha nem így lenne akkor minek rakták volna bele a kupontömbbe? :P

Kissmelike88 2009.10.12. 10:37:07

Az ötlet szerintem nagyon jó, de mi az, hogy a Retro-ban a kupon farmerre nem érvényesíthető??? akkor mit vegyek ott?

stuncenpudli 2009.10.12. 11:40:11

Ez a farmeres ez tényleg érdekes... a másik kérdés pedig, hoyg fekete fehérrel kinyomtathatom vagy csak szinessel?

kicsike72 2009.10.12. 12:11:14

Szerintem nyomtathatod fekete fehérrel is, én egyszer a C&A-ban vásároltam már ff kuponnal, elfogadták. Na, de ez tényleg eléggé logikátlan, hogy a Retroban nem lehet farmerre beváltani...

Kissmelike88 2009.10.12. 13:16:51

@stuncenpudli: Hát ha ne adj isten elmegyek és találok vmit szerdán akkor nálam fekete- fehér kupon lesz és ha nem fogadják el akkor lesz ott balhé.

stuncenpudli 2009.10.12. 16:03:48

Ellenben a Burgerkingben is be lehet váltani :D Tehát akciós skótajánlatot fogok zabálni ezerrel :D
süti beállítások módosítása