Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kobox katalógus

2009.08.29. 09:56 :: Tivadar

Támfalak, kerítések, hangszigetelő kőfalak

Megérkezés: ~1 hét

Link: www.kobox.hu/index.php


10 komment

Címkék: ingyen katalógus

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr791339109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latina_027 2009.08.29. 13:50:51

Én is megkaptam, az újságot, érdekes ez az új technika...

kira-lara 2009.09.03. 20:28:45

Hétfőn én is megrendeltem a katalógust. Szerdán a területi képviselő ki is hozta, és közölte, hogy 2000 forintot kér a katalógusért, mert neki is pénzbe került. Persze nekem akkor inkább nem kellet a katalógusa. Cserébe itt hagyott egy papírlapot, amire pár kerítés volt fénymásolva!! BOSSZANTÓ!!!
Mit szóltok hozzá???

latina_027 2009.09.03. 21:48:16

@kira-lara: Úristen, de amúgy ingyenes a katalógus, én meg is kaptam. Szerintem csak el akart kérni érte pénzt saját zsebre, nem hiszem, hogy ez neki valóban pénzbe kerülne. Ilyen szórólapokat, nagyon sok helyen el lehet hozni vagy megrendelni. Én nem rég építkeztem, van egy vagon katalógusom, a konyhatechnikától kezdve a tetőcserepeken át, a bútorkatalógusokig, és semmiért nem kellett fizetni. Ráadásul, van amelyik még sokkal igényesebb kiadás és vastagabb is aminek elhiszem, hogy van előállítási költsége. Egyébként a 2000 ft-ot én nagyon sokan tartom, de az illető biztos jól jár ha mindenkinek ennyit mond. 100 ft-ból nem gazdagodna meg hamar. :S Amúgy miért nem kérdezted tőle, hogy és számlát is tud adni? Én biztos vagyok benne, hogy át akart vágni.

latina_027 2009.09.03. 21:55:10

Ja és nekem a postaládába volt, postás hozta. Ki se nyitom az ajtót ha nem várok valakit, vagy nem látom, hogy ki , ha ismerem csak akkor nyitom ki. Eszméletlenül pofátlanok az emberek, hogy pénzt csikarjanak ki az emberből ilyen- olyan igazolványokat mutogatnak aztán meg nem lehet levakarni őket meg visszajárnak zargatják az embert. Ez vezetett oda, hogy csak annak nyitok ajtót akit ismerek meg akit várok. Hihetetlen mik vannak.....még mindig be vagyok sokkolva, hogy 2000 ft-ot akartak tőled elkérni azért a pár lapért...felháborító

latina_027 2009.09.03. 22:11:20

Most néztem meg az oldalukat, igaz, hogy nincs odaírva, hogy ingyenes a rendelés, de már ismerőseim közül is többen megkapták ingyen, meg nekem is ingyen volt, így biztos, hogy az. Viszont az sincs odaírva, hogy fizetős lenne és 2000ft szerintem elég nagy pénz azért a pár lapért, hogy legyen ok odaírni. Ja és amúgy meg le lehet tölteni az oldalon elektronikus formában a katalógust, tehát akkor hülyék lennének az emberek megrendelni 2000ft-ért. Én helyedbe írnék egy levelet nekik, és megkérdezném ez mi volt....még ha nem is történik semmi, legalább tudni fognak róla....név nélkül és kész..

Tivadar 2009.09.04. 01:47:26

Nekem is a postás dobta be. Amúgy mivel árat nem írtak ezért nem is kérhettek volna érte.

zseeee 2009.09.04. 10:41:44

Nekem és a testvéremnek is megjött a katalógus egy héten belül. A postás dobta be és teljesen INGYENES. A képviselő gondolom csupán "jófejségből" akart pénzt kérni érte. Elég egy "furcsa" egy képviselő, én amennyire lehet kerülném. Ha egy katalógusból ekkora lehúzást szeretett volna véghezvinni, akkor azért elgondolkodik az ember, hogy hogyan intézhetni a terület ügyeit! Mik vannak? Ez tényleg felháborító!

kira-lara 2009.09.04. 15:54:51

Képzeljétek! Ma nekem is be volt dobva a katalógus. A postás dobta be,és ""nem kért érte pénzt!""-tehát ingyenes!!!!!!
Nagyon mérges voltam amikor a területi képviselő jött, és pénzért akarta odaadni a katalógust. Ráadásul nem kis összegért!Azért írtam, hogy ilyen is van, és vigyázzni kell velük. Semmiért nem szabad fizetni, pláne ha ingyenes, és pláne ennyit!!

latina_027 2009.09.04. 16:56:58

Akkor valószínűleg megtudta v.honnan a címed, látta, hogy kértél katalógust és még a postára adás előtt bepróbálkozott nálad pénzt elkérni érte.

Godot 2009.11.11. 16:14:56

Kedves kira-lara és fórumozó társak!

A KOBOX katalógus ingyenes!!
A kobox.hu honlapon történő rendelésekről cégünk értesítőt kap, ezután lezárt borítékban postázza az igényelt katalógust.
Cégünk munkatársai közül senki sincs megbízva "házhozszállítással".
Amennyiben a későbbiekben bárki hasonlót tapasztal, kérem azonnal jelezze felénk az info@kobox.hu e-mail címen.

Üdvözlettel:
Bazsó Tamás
KOBOX Magyarország Kft.
bazso.tamas@kobox.hu
süti beállítások módosítása