Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

GroovyLife nyeremény

2009.06.26. 11:10 :: Tivadar

GroovyLife nyeremény

Ma megérkezett az Esprit parfümcsomag amit a GroovyLife játékon nyertem. A nyeremény nagyon gondosan volt becsomagolva, talán az összes eddigi nyereményem közül ez volt a legjobban bebiztosítva. A parfümök illata nagyon szuper, a csomagban volt egy női parfüm is, amit édesanyámnak ajándékoztam. A játék szervezőinek ezúton is köszönöm az ajándékot.

Megérkezés: 2 hét.


18 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr981209596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris112 2009.06.26. 12:11:43

Szia Tivadar!

Én ezzel a járékkal nem játszom mert vírusos és tönkre tette a merevlemezemet pár hét után...

gabor96 2009.06.26. 12:28:35

Nagyon tetszik nekem is ez az ajándék. Egyébként nekem meg két héttel ezelőtt érkezett meg az MP3 lejátszó, amit a Genertel pontgyüjtő jatékán szereztem. Erre nekem több, mint két hónapot kellett várnom, hogy elküldjék.

Tivadar 2009.06.26. 13:03:29

@Chris112: Nekem nem jelzett semmit a vírusirtó, pedig elég sokat játszottam vele. A gépemnek sincs semmi baja szerencsére.

Jucccc 2009.06.26. 13:07:56

szia ezzel hogy nyertél hányadik lettél????

Jucccc 2009.06.26. 13:10:40

ja bocsi kétheti nyertes lettél de mit csináltál vagy csak kisorsoltak????:O

Hordzsi 2009.06.26. 13:32:21

Chris,egy idő után nekem is mindig bejelzett a vírusírtó ha felléptem az oldalra :S

Tivadar 2009.06.26. 14:27:29

@Jucccc: Kisorsoltak, csak annyit csináltam hogy játszottam és regisztráltam az email címemmel.

Sindy6 2009.06.26. 15:19:51

Te aztán mázlista vagy! Gratulálok.... nekem pont most fogyott el a parfümöm, örültem volna egy ilyen meglepetésnek... én sohasem nyerek :S

Chris112 2009.06.26. 19:10:31

De egyébként gratuluálok neked Tivadar. Én nem jártam szerencsével...

Chris112 2009.06.26. 19:12:58

az összes parfüm hány forint értékű lehet Tivadar?

mijos 2009.06.26. 20:46:13

Milyen érdekes.. pont tivadar nyer a sok ezer ember közül,hát nem furcsa? Mikora játékkal csináltam 4900 pontot nem tudták 1 hétig megdönteni, utána meg már 5000 feletti pontot csináltt a sok függő... 1 valamit tanultam meg ebből, felesleges ilyen dolgokra az időt pazarolni.

Danika_ 2009.06.26. 21:33:26

Jajj mijos! Mekkora irigy vagy. Egyáltalán nem érdekes hogy Tivadar nyert, mert szerencséje bárkinek lehet. Mi neked ezen a furcsa? Mázlija volt és szerintem meg is érdemelte. Különben láttam hogy hencegtél itt a fórumon az első helyezéseddel. Nem voltál akkor se szimpi. Nem hiszem hogy függők döntötték meg a rekordod. Kitartó és szorgalmas emberek lehettek. Az már a te bajod, hogy nem tudtad visszaelőzni őket. Gondolom próbáltad csak nem ment. Így jártál, törődj bele! És ha ennyire nem tudod elviselni a vereséget, akkor tényleg "ne pocsékold" az idődet ilyesmire. Szerintem mindenki azt kapta amit megérdemelt! És bocs ha most odamondtam, de nem tetszett a fenti hozzászólásod.
Tivadarnak még1x gratulálok! Jah és azóta csak megvettem ezt a parfümöt, tök szuper szerintem is! ;)

Sindy6 2009.06.27. 12:39:24

Szerintem is csak az irigység szól belőle... Én mikor megláttam a nyereményt tátva maradt a szám, h milyen mázlista, és örülök h nyert. Minden nyereményjátékot kihírdet, ami azt jelenti, hogy többen lesznek a sorsolási listán-->> tehát kevesebb esély illeti Tivadart h nyerjen... Nem ?? Örüljünk mások nyereményeinek ( ha már én sem szoktam nyerni :D ) A carte dor játéknál rengeteget játszottam( 800 pont 1 nap alatt ) , és 1 óra alatt a licitálók között 5000 pont fölött volt minden.... :D én akkor hagytam abba, amikor láttam h nem tudok annyi pontot összehozni, akik nyernek megérdemlik

mijos 2009.06.28. 15:08:16

@Danika_: Én irigy vagyok az biztos, én is szeretnék ilyet nyerni, miért te nem? Én annak örülnék ha végre én nyernékvalamit, mert nekem 0 nyeremény a másiknak meg50. Kicsit igazságtalan ez a szerencse dolog. Nem hencegés volt csak közzétettem, de te úgy is láthatod. Képzeld nem tudtam őketbeelőzni, de te se tudtadakkor meg? bocs,tanultamazérettségire,nem csak annyi dolgomvolth függősködjek játékokkal. A furcsadologrólmegannyit: pontaz nyeri meg aki reklámozta,meg azoldalnak az üzemeltetője LOL. Olyan mintha te reklámoznád az audit és pont t nyernéd meg a kocsijukat :D haha

Tivadar 2009.06.28. 17:19:42

@mijos:
A szerencséről csak annyit hogy amióta elkezdtem írni a blogot azóta több száz játékon vettem részt és ebből kb 3-5 játékon nyertem értékesebb dolgot.
Ha minden "reklámozott" játék közül csak a tizedén nyertem volna akkor már rég valamelyik tengerparton nyaralnék.

Doktorszoszi 2009.06.28. 20:05:57

Szia Tivadar!
Gratulálok!
Nagyon örülök,hogy te nyerted meg,megérdemelted.

BeVi@Ózd (törölt) 2009.06.29. 07:40:58

2 hónapja jelentkezek minden engem érdeklő nyereményjátékra. Az elmúlt két hétben 2 ajándékot is kaptam. Egy 40E Ft WS teleshop ajándék csomagot, és egy 2E Ft elemlámpát Winiven.
És én sem vagyok csókos, csak épp mázlim volt.
Tivadar azért nyerhet mert sokan reggelnek alá, és ha számít akkor megsokszorozza a nyerési esélyeit, vagy egyszerűen szerencsés

ili29 2009.11.30. 10:49:52

Sziasztok!Amikor rákattintottam erre a linkre,akkor trójai VÍRUS volt benne,mert jelzett a vírusírtóm.
süti beállítások módosítása