Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prizee - GoodBye Gifts

2009.06.11. 12:52 :: Tivadar

Ma mindenkit ez az üzenet fogadott a Prizee-on:

News on Prizee!
The Show Window, Auction, Queue and Scratching are disapearing... Goodbye gifts, Bubz will now have a new use ! You had engaged Bubz for several gifts ? Don't worry, they have been added to your chest and are now available !
From now on, thanks to your Bubz, you will be able to extend your gaming sessions on Prizee Classic. You'll just have to trade them at the Currency Exchange: 5 Bubz will allow you to get 10 gos for the game of your choice!
Have fun on the site,
The Prizee Classic Team

Megszűntek az ajándékok, a sorbanállás, aukció... Szerintem mindenkit hidegzuhanyként ért a hír, hiszen velem együtt nagyon sokan álltak sorba ajándékokért. Most már tudjuk mit jelentett az állatok eltűnése.  De legalább még vártak volna pár hetet, vagy előre szóltak volna.
A megmaradt Bubzokat és Diamondokat játéklehetőségre (!?)  lehet felhasználni. De mi értelme játszani ha nincsenek ajándékok ?

A legjobb amit tehetek/tehetünk hogy várunk és talán a Béta Prizee-ra át lehet költöztetni a pontokat. Bár erre nem tudom mekkora az esély.

Ha valaki tud friss infókat kommentben megoszthatja a többiekkel.

tivadar.blog.hu játék UPDATE

A Prizee váratlan bejelentése miatt a blogjáték ma befejeződik. Ma éjféltől lehet szavazni a nyertesre, 2009.06.13. éjfélig.

Eredményhirdetés: 2009.06.14

A nyertes egy maxpackot kap, amit a Prizee-on még be lehet váltani. A Klubtagok még tudnak vásárolni a Prizee Clubon kersztül, illetve Prizee Marketan is lehet hogy még lehet vásárolni, bár ebben nem vagyok biztos.


33 komment

Címkék: prizee

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr701178306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina83 2009.06.11. 10:38:11

Hát ez azért nagyon kemény ... vagy 5 ajándékért álltam sorba hosszú hónapok óta! Keményen meglepődtem mikor az üzenetet olvastam.
Most egy kis tüskét azért hagyott ez nálam!

zsy05 2009.06.11. 10:40:04

Őszintén szólva csesszék meg:( Volt olyan ajándék amiért hónapok óta álltam sorba és már nagyon a finishben voltam...
Én se értem ez így mire jó. Vegyek a bubzért játékokat? Minek, ha úgyse tudom utána elkölteni? :(
Szóljatok ha lesznek újra játékok, addig felfüggesztem ezt a napi tevékenységem :S

zsy05 2009.06.11. 10:41:48

A tüske nálam is megvan... kb. 15-20dologért álltam sorba, legalább szóltak volna előre, hogy akkor inkább még belicitáltam volna egy vmit az aukción a sok sorbanállás helyett...

Danika_ 2009.06.11. 10:42:54

Hát igen, nekem is ezzel indult minden napom, hogy lenyomtam a prizees játékokat. Tökre fog hiányozni, de most a semmiért minek játszak? Azért figyelgetem a prizees fórumot, meg a prizee universet is hátha lesz vmi változás, de tőlem többet ne várjanak, hatalmas csalódás volt ez.

Hordzsi 2009.06.11. 11:38:43

Na szép... Gratulálok a Prizee-s csapatnak..Aki eddig sorban állt licit helyett az most szophat...

Danika_ 2009.06.11. 12:00:21

Megtudtam vmit, a franciákat és a belgiumban élőket nem érinti ez a változás. Nekik megmaradtak az ajándékok. Ez meg már milyen??? Így még jobban fel vagyok háborodva!

Tivadar 2009.06.11. 12:01:47

Én pont tegnap költöttem el a bubzokat ajándékra a liciten. Most nagy szerencsém volt, hogy nem maradtam a nyakamon az a sok bubz.

annshirly 2009.06.11. 12:33:18

Nekem ez jött:
News on Prizee!
The Show Window, Auction, Queue and Scratching are disapearing... Goodbye gifts, Bubz will now have a new use ! You had engaged Bubz for several gifts ? Don't worry, they have been added to your chest and are now available !
From now on, thanks to your Bubz, you will be able to extend your gaming sessions on Prizee Classic. You'll just have to trade them at the Currency Exchange: 5 Bubz will allow you to get 10 gos for the game of your choice!
Have fun on the site,
The Prizee Classic Team

annshirly 2009.06.11. 12:35:51

vagyis bocsi nem ezt akartam bemásolni..

annshirly 2009.06.11. 12:37:46

It's the end of the show window, the auctions, the queue… from now on there won't be any gifts' shipping anymore. Therefore, the Prizee Club will soon disappear.
You won't have access to this offer anymore.
Until this date, you still have the possibility to use your diamonds and to order gifts in the Prizee Club Shop!
And big news to discover: the Currency Exchange!
This new section allows you to convert your Bubz and Diamonds* into games'gos!
Hurry up to enjoy it !
Thank you again for your loyalty and have fun on the site,
*until the closure of the Prizee Club on the 22/07/2009

Danika_ 2009.06.11. 12:43:09

Hát akkor te még július 22-ig tudsz ajándékot szerezni a prizee clubon keresztül, de utána az is megszűnik.

a-monica 2009.06.11. 14:08:17

Tivadar! Hogy is lehet szavazni???

Tivadar 2009.06.11. 18:13:40

@a-monica: Ma éjféltől lesz fent a blogon a szavazás ott leírom.

Wugli 2009.06.11. 20:24:44

és akkor most mi lesz?

annshirly 2009.06.11. 21:55:31

szerintetek a gazdasági válság miatt van?
amúgy én szívesen olvasnék érdekességeket, sztorikat ami veletek és a prizee-vel történt. mi volt a legnagyobb nyereményetek, minek örültetek a legjobban, meddig jutottatok el, kapartatok e valaha több Bubznyi nyereményt? stb..

crono 2009.06.11. 22:49:03

Hát ez marha jó, 3 hónapja várok a cuccokra. :(

blueannie 2009.06.12. 06:52:03

hát a prizee team ezentúl biztos lehet benne hogy a játékosok 80%ától meg kell válniuk.ezt a bunkóságot,hogy még nemis szóltak....nagyon fáj,mert iszonyuan szerettem volna a diabolo plüsit....nembaj,akor megveszem pénzért.... :((((((

zsy05 2009.06.12. 08:23:34

@blueannie: Én meg nem is játszok... Minek... de ahogy látom az oldalukon a számlálón már lecsökkent az éppen aktív játékosaik száma... most pl. csak 7e... általában 10e körül szokott lenni:)

zsy05 2009.06.12. 08:27:31

@annshirly: én kb. 9-10hónap alatt csak plüssbékákat gyűjtöttem. Egyet licitáltam, egyet alámregisztrált nyert a butikban. Most álltam sorba február közepe óta több mint 10dologért... pár napon belül meglett volna 2plüss, egy légfrissítő... már 70.voltam pl. a légfrissítőnél a sorban... ha szóltak volna előre, kiállok a sorból és inkább lelicitálok egy vmit... de így jártunk:(
Szerintem a béta prizee miatt van az egész, nem a gazdasági válság miatt.

Roryx 2009.06.12. 08:55:27

Gazdasági válság ide vagy oda, akkor is az lett volna fair ha mindenki tud róla és eldöntheti mit tesz a pénzével. De még a marketre sem lehetett bejutni. Én is sok ajándékra vártam a sorban már hónapok óta és nem kellett volna csak pár hét... Szomorú:(

Millagro 2009.06.12. 09:11:37

Furcsáltam, miért szürkülnek el a figurák, és egy amőbaszerű játék is csak franciák, belgák számára volt elérhető, pedig az eddig a nagyobb dolgokra volt igaz eddig.
Négy dologért álltam sorban már hónapok óta, előtte való nap még figyelmeztetett, hogy erősítsem meg, aztán egyszer csak eltűnt az egész! Az a legfelháborítóbb, hogy semmi jelzés nem volt előtte!! 100Bubz-om van, amivel most nem tudok semmit se kezdeni.

A Bétán nem nyertem már több hónapja tombola-jegyet, ott is megtették ugyanezt.

macsekpicurka 2009.06.12. 13:12:16

Szerintem pontosan azért nem szóltak előre amiket itt leírtatok. Ha szólnak akkor mindenki elkezd licitálni és több ajándékot kell majd kiosztani :)
Így nem kellett mert a sok ember csak várakozott, én is hónapok óta álltam már sorba. De ha nem viszik át a bétára a bubzokat akkor nagyon mérges leszek. Ez így nagy átverés!

chicken80 2009.06.13. 08:49:30

Igazat adok az előttem szólónak. Egyébként ma megnéztem a "winners" menüpont alatt,hogy vannak e nyertesek, és persze vannak. Szóval tényleg csak minket szívattak meg!

Balage89 2009.06.15. 13:12:02

üdv!

Én ma beléptem a prizee-re és egy kis film fogadott...bemutatta,hogy eltűnnek figurák meg minden és elmennek nyaralni,majd franciául kiírta,hogy folytatás következik június 22-én...lehet szervercsere vagy a fene tudja,én kivárom mi lesz 22-én. Lehet semmi,de nem tudhatjuk!

Danika_ 2009.06.15. 13:28:48

Június 22-én új kinézetet kap a site, de ennyi. Ne reménykedjetek, nem jönnek vissza az ajándékok, mindössze lesz vmi stílusváltás, megújítják a kinézetet.

Hordzsi 2009.06.15. 14:02:47

Én azért reménykedek,hátha;)

funny-blog 2009.06.15. 21:45:50

Nekem pont lejart a prizee clubb , beleptem es mikor lattam hogy mi van azt hittem guttat kapok :( 560 napi jatek , 430 bubz es 80 gyemantom van a prizeen :( ez nagyon durva volt toluk :( De szerintem lehetett tudni hogy keszulnek valamire mivel kezdtek eltunni az alatkak fentrol :( Tul ... mind1 , nagyon szomoru vagyok :(

Tivadar 2009.06.16. 09:12:42

Nekem a Prizee vége előtt négy ajándék állapota volt "Előkészítés alatt", azt hittem már nem is postázzák. De szerencsére ma postára adták.

blueannie 2009.06.16. 13:34:16

adjátok vissz a az ajádékokat prizee!!!!*hisztizik*

Danika_ 2009.06.22. 16:13:18

Hát most kíváncsiságból megnéztem a régi prizeet, mert ugye eljött június 22... nekem lett igazam. Megújult külső (ami bevallom tök jó), de ajándékok nekünk még mindig nincsenek és nem is lesznek. Ennyit erről.

blueannie 2009.06.22. 18:44:45

szerintem nagyon gáz az új külső......:(

Márti*** 2009.06.23. 13:18:31

Hát, nekem sem tetszik....
Egyébként azt tudja valaki, hogy hol lehet kilépni??? Mert azt nem találtam.
És ajándékok valóban nincsenek még...
Szerintetek lesz egyáltalán?

blueannie 2009.06.24. 23:30:11

Tivadar! Van egy új oldalam! Cserélünk bannert? :D
süti beállítások módosítása