Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Wellness Hotel

2009.06.03. 11:29 :: Tivadar

#29 nevezés a blogjátékra

Ajánlja oldalunkat ismerőseinek és ezzel automatikusan részt vesz Nyereményjátékunkban!

A 2 éjszakás 2 főre (reggelivel és a hotel ingyenes szolgáltatásainak igénybevétele) szóló ajndékutalványt a Szigetköz Konferencia és Wellness Hotel**** ajánlotta fel.


Sorsolás: 2009. augusztus 1.

Link: www.wellnesshotelertekelo.hu/index.php


3 komment

Címkék: nyereményjáték blogjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr101159703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

..pont 2009.06.03. 12:56:34

Szia!

Ez nem konkrétan ehhez a bejegyzéshez szól..de mnegkérdezném. Véletlenül nem tudsz olyan oldalakat ahonnan Spanyolország/Portugália/Svédország/ Norvégia/Japán katalógusait lehet megrendelni? Mint pl. az Új Mexikós egy régebbi bejegyzésedben. Előre is nagyon köszönöm, hogy válaszolsz!

Tivadar 2009.06.03. 13:02:08

@spotty: Bocs de nem jut eszembe egy ilyen katalógus sem.
Ezen a linken meg tudod nézni az összes katalógust amit kaptam, lehet hogy lesz olyan ami tetszeni fog:
tivadar.blog.hu/tags/katal%C3%B3gus

..pont 2009.06.03. 15:14:32

Köszi, azokat már végignéztem és merítettem onnan ötletet, meg pl. próbálkoztam kulcsszavakra rákeresni Google-ban, de vagy fizetőset, vagy semmit se dobott ki :( Azért köszi. Ha valamit mégis találsz, kérlek oszd meg velem :)
süti beállítások módosítása