Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bélegészség

2009.06.02. 18:18 :: Tivadar

#26 nevezés a blogjátékra

Rendelj a Bélegészség.hu honlapjáról ingyenes Lepicol Plus termékmintát. A Lepicol Plus kíméletesen tisztítja a bélfalat. Jótékony baktériumai helyreállítják a bélflórát. A honlapon található ürlap kitöltése után 4 db tasakot küldenek ajándékba.

Mi a Lepicol Plus?

Nagy mennyiségben oldható rostokat tartalmaz, melyek vízből saját súlyuk 200-szorosát képesek felszívni és vele gélt alkotni, amiben a kórokozók mozgása és szaporodása korlátozott. A gélből a vizet még a vastagbél sem tudja elszívni. A széklettömeg mennyisége és előrehaladásának üteme az optimálisra nő. Kíméletesen tisztítja a bélfalat. Jótékony baktériumai helyreállítják a bélflórát.

Link: belegeszseg.hu/


3 komment

Címkék: termékminta blogjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr461158982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

latina_027 2009.08.19. 00:36:29

Ezt is megkaptam már rég. Szerintem ez a szer, fogyni vágyóknak jó, illetve akinek bélpanaszai vannak, én nem szedtem be. Szerintem hasmenés tüneti vannak, így segít a bélrendszernek.

-: 2010.03.20. 09:44:16

Szeretnék én is kérni , azt hittem ez egy félre vezetés . Kaptam minta csomagot amit nem hittem el . Ki próbáltam az óta kérek rendszeresen . Azoknak üzenem én is féltem az át veréstől , ne féljetek kérjetek minta csomagot . biztos kaptok és ha tetszik rendeljétek meg . Nekem ez így nagyon jó nem veszek zsákba macskát Mindenkinek ajámlom

Bazsika 2010.03.26. 07:52:20

Hol kell rendelni???
süti beállítások módosítása