Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pannónia játék

2008.10.15. 11:41 :: Tivadar

Pannónia játék

Hogyan nyerhet?


1. lépés: Regisztráljon!

2. lépés: Oldja meg a tesztet (segíthet, ha tanulmányozza a honlapunkat)! Minden jó válasz 2 pont. Maximális elérhető pontszám: 12 pont.

3. lépés: Nézze meg a pontszámát, és a helyes megoldásokat! Amennyiben legalább 8 pontot ért el, ÖN nyert!

4. lépés: Válasszon nyereményt!

5. lépés: Vegye át a nyereményét! A regisztrációban megadott elérhetőségek egyikén keressük Önt, hogy tisztázzuk az átvétel részleteit!

Heti nyeremények

6 darabos színesceruza készlet
6 darabos zsírkréta készlet
toll
kulcstartó
mini puzzle

Link: www.pannoniajatek.hu/


8 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr38714324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márti 2008.10.15. 14:25:36

Ó, már be is zsebeltem egy 6 db-os zsírkréta készletet a kisfiamnak ;)
Köszi a lehetőséget ismét!

Éva 2008.10.15. 15:54:59

Na kiváncsi leszek, milyen lesz a toll, amit kértem :)

Tünde 2008.10.16. 22:33:48

Azt a részt nem olvastátok, hogy ezeket a nyereményeket még sorsolják? Sajnos nem kapjuk meg automatikusan, csak ha kisorsolnak. :(

Márti 2008.10.17. 15:06:59

A havi nyereményt igen, azt sorsolják, de a hetit, azt megkapja aki helyesen válaszolt.
Nem?! :O

Nóri 2008.10.18. 14:57:16

Na én is tollat kapok
De a heti nyereményeket megkapjuk,most egy tollat szerintem nem fognak kisorsolni,pár száz forint csak:P

Tünde 2008.10.19. 20:59:43

"Köszönjük, hogy részt vett nyereményjátékunkban. Hetente 100 nyereményt sorsolunk ki, és értesítjük Önt, ha a szerencsések közé került."

akirea 2008.12.11. 20:39:50

én is "nyertem tollat" csak írni nem fogok vele sosem ugyanis még nem kaptam meg pedig a határidő lejárt már!
süti beállítások módosítása