Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ingyen póló, Ingyen 2000 Ft kedvezmény

2008.09.27. 15:45 :: Tivadar

MrSale

OKTÓBER 18. ig érvényes !!!

Körülbelül négy hónapja tettem fel egy linket ahol a hírlevélre való feliratkozásért ingyen pólót kapunk. Mivel egy ideje BP-n vagyok gondoltam, én is feliratkozom és átveszem a pólót. Tegnap elmentem a boltba (VI ker. Weiner Leó utca 20.), ahol nagyon segítőkészek voltak és egyből útbaigazítottak. Többféle méretű és színű (fehér, narancssárga..) pólóból lehetett választani.
Én egy XL-es narancssárga pólót választottam:

Én a hét elején iratkoztam fel a hírlevélre és szerda körül kaptam tőlük egy e-mailt, amit először nem akartam elhinni. Azt írták, hogy aki feliratkozott a hírlevélre kap 2000 Ft kedvezményt (okt 18-ig). ( Ezt úgy kell érteni hogy nem muszáj 2000 Ft fölött vásárolni, tehát ha pl 1900 Ft-ot fizetnék akkor fizetés nélkül távozhatok).
Nagyrészt ez motivált arra hogy elmenjek a boltba, és nagy meglepődésemre tényleg igaz volt az e-mail.
Választottam két inget és egy nyakkendőt amiért összesen 2150-2000= 150 Ft-ot fizettem.

A boltban különben nagyon nagy a választék olcsóbb és drágább termékekből egyaránt. (Áruválaszték)

A nyugta nagy méretben, aki ezután sem hinné el :P

Linkek:
Hírlevél feliratkozás:www.mrsale.net/regisztracio
2000 Ft-os kedvezményről bővebben:www.mrsale.net/2000-ft-os-ajandek
Régebbi bejegyzés: tivadar.blog.hu/2008/05/02/ingyen_polo_budapestieknek

 


7 komment

Címkék: ingyen egyéb póló

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr59684534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joghurt Ede 2008.09.27. 20:26:19

Ó ember ez nagyon faja...:D

Ingyenélő... 2008.09.28. 22:20:40

MRSALE nagyon király!

Rendszeresen küldenek e-maileket, hogy ezt meg azt kaptam, fáradjak be érte.
Pl:
- Nyakkendő
- Öltönyzsák
- x ezer Ft vásárlás
- Nyelvtanuláshoz könyv

Egyébként nagyon megéri bemenni hozzájuk, náluk vettem minden öltyönyömet és kiegészítőmet. Az alacsony árak mellett ráadásul rettentően kedves és hozzáértő szakmai segítséget is adnak! Mindenkinek ajánlom!

Tivadar 2008.09.29. 07:16:59

Teljesen igazad van. Valószínűleg én is törzsvendég leszek náluk.

Sfery 2008.10.11. 17:52:46

Engem a 2000Ft-tal elhajtott a kis pénztáros... :(

Tivadar 2008.10.11. 19:51:41

Pedig amikor én mentem megkérdeztem és mondták hogy természetesen jár a 2000 Ft ha feliraktoztam a hírlevélre. Egyébként a honlapon is fennt van hogy jár.

Reni 2008.10.21. 17:54:56

Én kb. egy éve iratkoztam fel ,de nem kaptam semmi visszajelzést.Megpróbálom most újra,hátha.Vagy lányoknak nem jár?Ajándékot akartam a barátomnak,azt csak szabad? :D

Tivadar 2008.10.21. 19:09:19

Az ingyen póló mindenkinek jár. De a 2000 Ft kedvezmény csak okt 18ig volt.
süti beállítások módosítása