Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Buboréktenisz

2008.08.29. 10:06 :: Tivadar

Buboréktenisz játék

Nyeremények: az első 3 helyezett egy iPod Nano 8GB-t kap ajándékba.

Link: baba.hu/buborektenisz.html


12 komment

Címkék: ingyen nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr51639012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krumpli 2008.08.29. 11:15:11

Hát, nekem nem megy a regisztráció ezen az oldalon. Mindent kitöltök, megnyomom az "Elküld" gombot és nem történik semmi. 7-es Internet Explorer és 3-as Firefox alatt is ugyanez a helyzet. Az utóbbi legalább töltöget valamennyit, igaz, előrébb nem jut...

Nálatok is ugyanez a helyzet?

steindani · http://daniel.stein.hu 2008.08.29. 11:55:35

Nekem sem enged regisztrálni, majd észreveszik magukat, amikor a határidő előtt egy nappal senki nincs a toplistán :D.

Tivadar 2008.08.29. 12:14:11

Tegnap regisztráció nélkül próbáltam a játékot, akkor nem volt probléma.
Ma akartam én is regisztrálni és nekem se sikerült.
Ez már eléggé durva, hogy eddig senki se tudott regizni. Talán az illetékesek tesznek lépéseket.

Anita 2008.08.29. 18:24:11

Sziasztok!
Nem tudom, nektek megoldódott-e már a probléma, ha nem, akkor javaslom az Opera böngészőt, mert azzal sikerült.

kumpli 2008.08.30. 09:27:12

Hát, én Operával sem jutottam előrébb.

Anita 2008.08.30. 15:55:05

Nekem a regi ment, csak a netem miatt én meg az e-mailjeimet nem tudom megnyitni, hogy megerősítsem. Szóval lehet, hogy utána már nem működik...

kittY 2008.08.30. 22:45:47

Igen, sajnos nekem sem sikerült a regisztrálás, próbáltam Internet Eplorer-el és Firefoxal is. Most töltöm az Operát...próba szerencse :)

Balázs · http://www.baba.hu 2008.09.01. 10:15:29

Sziasztok!

Ha úgy mentek fel az oldalra, hogy www.baba.hu, akkor tudtok majd regisztrálni
www nélkül viszont nem fog sikerülni, tehát csak annyi a dolgotok, hogy a baba.hu elé beírjátok hogy www. Így már menni fog ;)

nyakkika · http://www.baba.hu 2008.09.01. 10:20:06

Sziasztok!

Ha úgy látogatjátok meg az oldalt, hogy www.baba.hu, akkor tudtok majd regisztrálni. Ha a baba.hu elől lehagyjátok a www-t, akkor nem fog sikerülni a regisztráció.

Próbáljátok ki, így sikerülni fog ;)

kekszmex 2008.09.01. 11:00:46

Megvan a megoldás! www-vel írjátok be a böngészőbe a címet. Tehát www.baba.hu/
Így megy a regisztráció és a ranglista is;)

stefiszilvi 2008.09.01. 12:56:04

Nekem megsúgták a titkot! Www nélkül nem megy a regi. Tehát: www.baba.hu , és működni fog.
süti beállítások módosítása