Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Uri Geller autogramm

2008.04.20. 10:27 :: Tivadar

szerintem: (4/5)
szerintetek: (5/5)
Küldj egy e-mailt az uri@urigeller.com-ra. Ne fejelts el autogrammkérő mondatot is belevinni.
Ha lehet akkor angolul írj neki, de egy-két ismerősöm mondta, hogy a magyar nyelvű mailre is válaszol.
Kis segítség a magyarról-angolra fordításnál: www.webforditas.hu/

Nekem a küldés után kb 15 percel válaszolt.
Ha megérkezik rakok fel képet is !

10 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr58433727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hágen Ádám 2008.04.25. 15:19:59

Helló! Én ma kaptam meg Uri autogramját. Egy képeslapon jött, és ő maga írta rá filccel: for ADAM love Uri Geller. Nagyon yoo! :D Kösz, hogy feltetted!

Kate 2008.05.08. 13:11:51

Én most írtam és nagyon igzulok már, hogy mi fog történni.

Szaby 2008.07.09. 11:44:04

Sziasztok. Segítsetek. Az angol tudásom 0 és valami normális levelt szeretnék írni Urinak hogy kapjak tőle autgrammot.
Mit írjak? Valaki segítsen.

köszy.

Tivadar 2008.07.09. 12:44:57

Én először megírtam magyarul, majd ezen az oldalon: www.webforditas.hu/ lefordított angolra. Szerintem ez a legjobb fordító oldal.

amor 2008.07.09. 21:42:43

én is használom a webforditas.hu-t de szerinten nem valami jó. (tényleg ez a legjobb de nem tökéletes)
Egyszer lefordítottam vele egy szöveget és az angoltanárom nem értette meg hogy mi akar lenni. Na mind1. Lehet írok levelet magyur is és angolul is.

Szaby01 2008.08.04. 17:32:02

Sziasztok.
Én is írtam Urinak autogramos kép/kanál ügyben. (bár már elég sokszor írtam neki elötte is meg már beszéltem is vele egyszer)
Válaszolt fél napon belül hogy "OK".
Kb mennyi idő alatt érkezik meg a levél/képeslap/csomag ??
Annyi ugye elég hogy megadtam hogy HUngary,városnév,utca és házszám,irszám meg a nevem.

UI: Uri Geller egy nagyon jó ember és szereti azokat akik szeretik őt és hisznek neki.

Tivadar 2008.08.04. 17:50:58

Nekem két hét alatt megérkezett.

Szaby01 2008.08.11. 18:22:35

Én ma kaptam meg a képeslapot Uritól.
Már csak egy köszönőlevelet kell írnom neki.

Erik 2008.11.21. 15:39:01

Sziasztok. Nekem ma jött meg az autógramm egy képeslaon és azt írta rá hogy for Erik Love Uri Geller.

Money 2008.11.28. 21:23:33

Valaki le tudná nekem írni hogy mit írjak neki??Angolul??Én nem bízok a webfordítóben:$Bocsika és köszi
süti beállítások módosítása