Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Vichy

2008.03.18. 17:38 :: Tivadar

https://m.blog.hu/ti/tivadar/image/vege100.jpg

Ma kaptam egy e-mailt a Vichy-től, hogy töltsem ki az új kérdőívjüket. Mivel volt pár szabad percem ezért kitöltöttem, és nem bántam meg.
Mindenki aki kitölti ezt kapja: brosúra, törzsvásárlói kártya, termékminta.
"Ajándékát hamarosan postázzuk"...
Ha emlékeztek pár hete írtam, hogy kaptam tőlük borotvahabot, de sajnos akkor csak dec. 31-ig lehetett kérni. Szóval most itt a lehetőség ! ! !
Itt lehet kitölteni a kérdőívet: www.vichyhomme.hu/#kerdoiv


3 komment

Címkék: termékminta

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr99386420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoldlany 2008.03.21. 16:41:06

Szia! Nagyon jó az oldal!
Én is megrendeltem ezt a termékmintát!-remélem hamarosan +érkezik. Köszi szépen! Rendszeres olvasód:zoldlany

Anita 2008.07.10. 15:16:07

szia én sajnos nem kaptam meg, pedig már rég regisztráltam, most merpobálom ujra, hát ha....de nem bizom már benne... :(

Tivadar 2008.07.10. 15:40:43

Szia
Nálam már többször előfordult hogy megrendeltem valamit és több hónap után sem érkezett meg. Aztán ismét megrendeltem és pár hét alatt ide ért.
süti beállítások módosítása