Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hungarosack termékminta

2008.03.14. 10:05 :: Tivadar

Ma kaptam Hungarosack termékminta csomagot, amely kb 6 db reklámtáskát tartalmazott. Az alábbi linken keresztül kell regisztrálni, majd a bal oldalon lévő "Termékminta igénylés" gombra kattintva lehet megrendelni. Csak cégeknek küldik, de mivel nekem sincs cégem ezért cégnévnek beírtam egy nem létező cégnevet, pl XY Kft. Termékmintának reklámtáskát írtam be, de elméletileg másból is lehet kérni termékmintát
Megérkezés: 1,5 hét
Itt lehet rendelni: www.hungarosack.hu/termekminta_igenyles/

Kép:
(nagy méretben)


9 komment

Címkék: termékminta rendelhető

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr34380406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jess.corti 2008.04.04. 21:41:39

És az adószám?

Tivadar 2008.04.04. 21:53:39

Én nem írtam be semmit adószámnak.

kira-lara 2009.03.22. 19:12:28

Szia Tivadar! Én is szeretnék igényelni reklámtáskát. Már regisztráltam, kitaláltam egy cég nevet is,és a telefonszámot is kitaláltam. Azt írja, ha igényelek termékmintát, akkor felkeresnek telefonon. Ezt nem szeretném. Hogy lehetne elkerülni, hogy telefonáljanak? Ne igényeljek? Köszi!!

Tivadar 2009.03.22. 21:31:47

@kira-lara: Beírsz egy nem létező telefon számot és akkor nem fognak hívni :)

kira-lara 2009.03.22. 21:39:47

Köszi! Holnap megpróbálom!!

Káoszboszi 2009.05.19. 11:11:05

Én is igényeltem, és írtak egy e-mailt, hogy nem jó az adószám. A nélkül pedig nem fogadja el a rendelésem. Van ötleted, mit csináljak?

Tivadar 2009.05.19. 11:33:16

@Káoszboszi: Próbálj meg egy olyan adószámot küldeni ami valós formátumú.

Káoszboszi 2009.06.03. 14:49:51

Beírtam egy valós adószámot, de akkor meg azt írták hogy a cégnévvel nem egyezik, tehát valószínűleg megnézték. Ez nem jön össze nekem...:-(((

latina_027 2009.08.19. 00:52:05

Kértem ilyen termékmintát is, de rá egy napra küldtek egy levelet, melyben kérték a cég adószámát. Mivel nincs cégem, így nem válaszoltam, de gondolom minta sem lesz.
Lehet régebben még nem kellett adószám, meg nem vizsgálták ki ennyire, de szerintem sokan kérhettek, már azért kérik utólag is ha nem írod be.
süti beállítások módosítása