Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

MYSTERY OF THE AGES könyv

2008.02.05. 17:53 :: Tivadar

https://m.blog.hu/ti/tivadar/image/vege100nemr.jpg

Ma érkezett: MYSTERY OF THE AGES könyv, angol nyelvű. 300 oldalas.
"Megkérdezted valaha magadtól: Ki vagyok én? Mi vagyok én? Miért vagyok én?..." a könyv borítója tartalmazza ezt a pár sort.
Aki tud angolul annak feltétlenül megéri megrendelni.
Megérkezés: 5 hét.
Itt lehet rendelni: www.thetrumpet.com/sites/mysteryoftheages/index.php
Az oldal jobb oldalán alul van egy felirat: Request your FREE copy, itt kell kiválasztani a Hungary-t. Ez után már be lehet írni a szállítási címet...

Kép:
(nagy méretben)


6 komment

Címkék: könyv vallás

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr41326655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoldlany 2008.03.25. 15:20:21

Szerinted milyen a könyv?

Tivadar 2008.03.25. 17:36:24

Sajnos én még nem tudok túl jól angolul, ezért nem kezdtem el olvasni. Egyelőre a szobámban porosodik, de ha megtanulok angolul, akkor biztos elolvasom. :D
Te tudsz angolul ?

zoldlany 2008.03.25. 20:10:45

Igen, tudok...na jó, nem vagyok valami profi--->de ami ennek a könyvnek a borítójára van írva, az eléggé érdekel, uh megrendelem :)

Tivadar 2008.03.25. 22:30:44

Tedd azt. :D Végülis ingyen van és nem veszthetsz semmit.

Neonknight 2009.09.05. 16:43:10

eléggé scientológia szaga van :(

Vercsikeangyal 2010.03.17. 19:29:51

hahó ingyen cucc fanok

én is gazdagodom velük tegnap svédek töl jött katalogus
ilyen autos meg német országbol
a német az erösitök katalogusa
lassan érkeznek csak a termék mintáimat várom jönni e kell somatos mosogató gép tablettának

fatima szüz csomagnak
meg annak a oriási brosura csomagnak ami karton dobozban jön az a leg nagyobb
nagyon jó hogy ingyen van
süti beállítások módosítása