Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mennyire vagy mértékadó ?

2009.11.11. 09:28 :: Tivadar

A mértéktartás vagy esetenként a mértéktelenség jellemző rád? Töltsd ki kérdőívünk második részét, amelyen keresztül szembesülhetsz alkoholfogyasztási szokásaiddal.

Kattints, tölts és nyerj, hiszen a kérőív kitöltői között kisorsolunk kétszer 2 db Bajnokok Ligája belépőjegyet a DVSC-Liverpool november 24-i mérkőzésére.
(Sorsolás 2009. november 20-án, 14.00 órakor, a nyerteseket e-mailben értesítjük. A kérdőív 31 kérdést tartalmaz, kitöltése várhatóan 8-10 percet vesz igénybe. Közreműködésedet köszönjük!)

Link: holahatar.hu/


21 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr301517294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betonacel 2009.11.11. 09:44:20

Nagyon vicces ez a kérdéssor, új szavakkal is megismerkedtem az alkoholfogyasztással kapcsolatban :P
enyhén spicces és kicsit kótyagos alkoholos állapot!

galkriszti24 2009.11.11. 10:07:32

Kitöltöttem én is a kérdőívet, remélem megnyerem a belépőjegyet :) Alkoholt, meg nem nagyon fogyasztok...

SummerTimer 2009.11.11. 10:41:39

Ez tetszett... több kérdésre számítottam! A "tökrészeg (nem tud magáról)", sajnos sok ilyen van... :S A mértékletesség fontos! Remélem meglesznek a jegyek :)

moulin 2009.11.11. 11:03:31

Szerintem korrekt kérdések voltak, de azért volt egy pár, amire nem tudtam reális választ adni. Ha beírtam a végén az email címem, akkor beregisztráltak a nyereményjátékra?

SummerTimer 2009.11.11. 11:10:58

Igen, elvileg akkor vagy regisztrálva, a sorsolás meg tudomásom szerint nov. 20.-án lesz... már várom :)

galkriszti24 2009.11.11. 11:47:29

Ne nagyon reménykedjetek, mert úgyis én nyerem meg :D:D
Amúgy a 30. kérdéssor elég érdekes :)

betonacel 2009.11.11. 12:11:37

Nem volt sok ez a 30 kérdés, de a 20. után már majdnem bezártam az oldalt :D

SummerTimer 2009.11.11. 12:15:46

Türelmetlen vagy... :) Lebegjen a szemed előtt a jegyek! :D Remélem azért a kitölrés eredményeit valahogyan a tudomásunkra adják...azért érdekelne, hogy ki mennyit fogyaszt, csak érdekesség ként :)

moulin 2009.11.11. 12:16:17

Szerintem az összes eléggé érdekes volt. Már régebben is töltöttem ki hasonlót, de akkor nem lehetett nyerni még.

lizzzzzzz 2009.11.12. 09:25:36

Én is kitöltöttem, érdekes kérdések is voltak pl: "ha KO-ra iszom magam akkor híres lehetek az interneten " - Ennél szerintem sokan a teljesen egyetérteket jelölik be :D

moulin 2009.11.12. 10:08:40

Nekem is ez volt a kedvencem. Eléggé gáz, hogy ilyen kutatásokra van manapság szükség a fiatalok körében... gondolom ezért csinálták, Ki lehet kérni a kutatás végeredményét e-mail-ben. Én nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz.

jomsa 2009.11.12. 10:15:01

Hali!
Mi ez a teszt? Most töltöttem ki, és nagyon színvonalas, jó pofák a kérdések, egy-kettőt meg is mosolyogtam! :) A végén pedig szembesültem vele, hogy lehet 2 jegyet nyerni a DVSC-Liverpool mérkőzésre, hát ez szuper, pont aktuális a baráti körömben :) Köszi a Tesztet!!! :)

lizzzzzzz 2009.11.12. 11:14:49

@moulin: Szerinted csak most isznak a fiatalok ennyit? Szerintem régebben is ugyanennyit ittak , csak még nem volt ennyi felmérés ami azt kitudta volna mutatni.

moulin 2009.11.12. 12:11:47

@lizzzzzzz: Igazad van, hogy régen is sokat ittak, csak talán mostanság kezd elfajulni a helyzet. Egyre fiatalabban kezdik az ivászatot, ugyan ez a felmérés csak 18 éven felülieket célozza, de a tavalyi kimutatásukban benne volt, hogy "A válaszadók nagy részével (86%-val) fordult elő már, hogy részegre itta magát. 7%-nál ez egyszeri alkalmat, a válaszadók mintegy egyötöde esetén 2-3 alkalmat, 16% esetén 4-10 alkalmat jelentett, ugyanekkor mintegy 43%-nyian jelezték, hogy ez esetükben 10-nél többször fordult elő. Az első lerészegedés időpontja a válaszok átlagában 17 ÉVES KORRA TEHETŐ." onnantól meg tapasztalataim szerint csak többet iszik az ember. A másik meg, hogy én inkább 15-16 éveseket szoktam sűrűn látni töményeket fogyasztva utazni késő este tömegközlekedésen vagy akár éjszaka a Blahán.

lizzzzzzz 2009.11.12. 12:38:44

Azért tűnik soknak a részeg fiatalok száma, mert közterületen isznak, mivel sok helyen már nézik, hogy hány éves az ember, Oda őket meg engedik be.
Szerintem ez az ivászat olyan 15-17 éves korban menő, pont , hogy utána csillapodik le az ember. Akkor már tudja, hogy mennyit igyon, hogy jól érezze magát, de ne legyen rosszul és ne ártson annyit magának.

aarab 2009.11.17. 09:42:30

Én is kitöltöttem a tesztet, remélem nyerek jegyeket :))

Amúgy szerintem nem nagyon van változás az alkoholfogyasztás mértékében. Legalábbis az elmúlt 5-6 évben biztosan nem volt. Talán annyiban, hogy korábban kezdik az egészet. Nem hiszem, hogy több alkoholista lenne és ne mondja már azt senki, hogy sok az, hogy 86%-a a válaszadóknak volt már egyszer részeg... Megjegyzem ahhoz, hogy reprezentatív legyen a minta kicsit több adat kéne :)

simahomlok 2009.11.17. 11:39:58

@moulin: Maximálisan igazat adok Neked. Kisebb városból vagyok, pont a haverokkal beszélgettük a múltkor, hogy nem lehet igényesen eljárni szórakozni, mert ezek a kis taknyok mindig be vannak állítva, mint a gerely, és kötexenek. Fiatalabb korban szerintem még agresszívabb az ember ha iszik egy kicsit. De majd mindegyiknek "letörik a szarvát"...

turners888 2009.11.17. 11:57:05

@aarab: Szerintem így is elég sok adatot sikerült összeszedniük. És az, hogy 86%-uk volt már részeg az egész reálisnak tűnik, mert szerintem az emberek nagyrésze már kipróbálta az élete során legalább egyszer. A maradék 14% pedig azok, akik burokban nevelkedtek :)

aarab 2009.11.17. 12:20:09

Én akkor is fenntartással kezelném a statisztikákat! Ez meg egyértelmű volt, szerintem, hogy mindenki berúgott már legalább egyszer :D
Pont emiatt mondom, hogy azért nem ártana egy jó kis részletes statisztika, ahol nem csak a %-ok vannak, hanem a válaszadók száma is, meg hasonlók, mert ez így nem feltétlen reprezentatív a lakósságra vetítve...

turners888 2009.11.17. 12:32:14

@aarab: Azért engem majd érdekelne ennek a felmérésnek az eredménye. Ha másra nem jó max elrettentés céljából. De engem főleg a Loki jegy érdekel, azért is töltöttem ki :)

simahomlok 2009.11.17. 15:15:44

Fenntartással kellene kezelni ezeket a statisztikai adatokat. Lehet hogy csak elrettentés...
süti beállítások módosítása