Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Winive - egy hely a nyerteseknek

2008.05.11. 10:37 :: Tivadar

szerintem: (5/5)
szerintetek: (5/5)

Már több hónapja regisztráltam a Winive-re, mert többen mondták hogy könnyen lehet nyerni. Valahogy mindig elfelejtettem a Winive-t, aztán a napokban több ismerősöm mondta hogy nyert könyveket. Így pár napja újból elkezdtem játszani és rájöttem, hogy tényleg nagyon egyszerűen lehet nyerni - és szinte nem kell tenni érte semmit.
Hogy működik a dolog??
1. Regisztrálni kell az alábbi képre kattintva, vagy ITT.
(jobb felső sarokban lesz a Regisztráció felirat)
2. E-mailben aktiválni kell a regisztrációt.
3. Miután bejelentkeztél nagyon sok terméket fogsz látni. Ha valamelyik megtetszik csak rá kell kattintatni a Játszom gombra, majd utánna a Jelentkezz gombra.
És hogyan tudsz nyerni ?
Kétféle játéktípus van:
-Sorsolás: egy megadott időpontban az összes játékos közül (aki jelentkezett) kisorsolják a nyertest.
-Klikk: A Klikk gomb a myWini menü "Játékaim" lista Akció oszlopában véletlenszerűen rövid (10 másodperces) periódusokra aktívvá válik. Aki ilyenkor elsőként rákattint, az lesz a nyertes.

Szerintem mindenkinek nagy esélye van arra, hogy nyerjen...Ezért kezdtem el én is játszani, és csak pár perc amíg kiválasztom hogy mit szeretnék nyerni.

Aztán lehet hogy pár nap vagy hét múlva már az első nyereményről fogok beszámolni. :P
Ha valami nem érthető nyugodtan kérdezz.


8 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr61463494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timi 2008.07.29. 16:43:57

szia, nekem nem úgy jön be, ahogy te leírtad.
ezt írod:
3. Miután bejelentkeztél nagyon sok terméket fogsz látni. Ha valamelyik megtetszik csak rá kell kattintatni a Játszom gombra, majd utánna a Jelentkezz gombra.
regeltem, kaptam mailt, aktiváltam, látom a termékeket, de sehol nem látom azt a játszom gombot, és a jelentkezz gombot sem. viszont felkínálja, hogy: itt van az én weblapom helye és regisztráljak, és hogy milyen sokan fogják majd látogatni, és akkor a termékemet mindenki látni fogja és hurrá.
hádde én nem akarok eladni semmit.

mit csináljak?

Tivadar 2008.07.29. 16:59:27

Szia
3-4 napja megváltozott az egész Winive kinézete, ezért most máshogy kell jelentkezni a játékokra.
Miután Bejelentkeztél, kattints a Termékekre.
Ezután bármelyik termék nevére kattinthatsz (pl Sapka), és a következő oldalon lesz a Jelentkezz gomb.

Rózsi 2008.09.05. 13:52:47

Szia!Nem tudom gyerekek,de én még mindig nem boldogulok a játékra való jelentkezéssel.Már regisztrálnom sikerült,de ennyi.?????

macsekpicurka 2009.06.04. 14:11:51

Szia! Azt kérdezném, hogy te a vasalót amit 2 nap múlva megnyertél sorsolással nyerted? Vagy a klikkelős módszerrel? Én a klikkes dolgot sem láttam még, csak hogy jelentkezz és akkor város...hogy is van ez akkor?

Tivadar 2009.06.04. 14:16:23

@macsekpicurka: hi
Klikk-el nyertem.
A lényeg: jelentkezel a játékra, és lesz egy Klikk gomb, de nem aktív. Valamikor véletlenszerűen aktív lesz és aki először kattint rá az nyer.

macsekpicurka 2009.06.04. 14:39:19

Köszi! És tudom esetleg rendszerezni úgy a nyerhető ajándékokat hogy lássam melyik sorsolás melyik klikk? Keresem itt bőszen de én eddig nem találtam :(

Bull79 2009.09.27. 13:30:08

@Tivadar:
Elvileg azt a klikk gombot hol kellene keresni ?? Az adott Játéklista sorában??
Most próbálgatom már este óta de én még egyszer sem láttam :D

Tivadar 2009.09.27. 13:56:28

@Bull79: Tavaly óta nem játszok rajta, szerintem megszűnt.
süti beállítások módosítása