Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Purina termékminta:re

2009.05.24. 10:54 :: Tivadar

Játékszabályhttp://www.purina-one.hu/hu/cat/images/main_form.jpg

 

Tegye próbára a Purina ONE-t 21 napon keresztül és tapasztalja meg a látható eredményeket!

 

Ha részt vesz a 2009. május 18. és augusztus 31. között tartó promóciónkban, nemcsak egészségesebbé teheti macskája életét, hanem a több ezer ajándék szerencsés nyerteseinek egyike lehet!

  • Az első 5000 regisztráló 200 grammos Purina ONE-t kap ajándékba!
  • Az első 2000 cicatulajdonos, aki a program befejezése után ismét kitölti az értékelılapot, egy macskatakarót és macskatálat kap ajándékba!
  • 21 szerencsés gazdi, aki a program befejezése után ismét kitölti az értékelılapot, fél évre elegendı Purina ONE eledelt nyer kedvence számára!

Link: www.purina-one.hu/hu/cat/promotion/promo.asp


12 komment

Címkék: nyereményjáték termékminta

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr391140358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hodosy · http://dkvfigyelo.blog.hu 2009.06.24. 17:14:03

én ma kaptam 1100 ft értékű kupont de sajnos termékmintát és takarót sem kaptam!:S

Hordzsi 2009.06.27. 18:25:42

Letelt a 21nap,kitöltöttem újra az értékelőlapot. Ha nyertem volna valamit,akkor e-mailben megírták volna,mi?:S

BeVi@Ózd (törölt) 2009.06.28. 09:51:02

Én tegnap fejeztem be a 21 programot, és benne voltam a 2E leggyorsabb kérdőív kitöltőben. Így kaptam egy mailt, hogy megnyertem a macskatakarót és macskatálat. A program elején az invitáló ajándékot nem kaptam meg. Remélem ez ide ér.

Hordzsi 2009.06.28. 12:56:33

Akkor ha én előbb fejeztem be,miért nem kaptam mailt?-.-

Márti*** 2009.06.29. 08:59:12

Én meg az elején kaptam száraztáp mintát, aztán közben egy levelet, a végén pedig 4 kupont.
De! A befejező kérdőívet sehol sem tudtam kitölteni, mert ha a reg-elt nevemmel bejelentkeztem, azt írta ki hogy még nem töltöttem ki adatlapot.... Pfff.... nagyon mérges voltam. De már nem érdekel.

Hocy 2009.09.17. 08:19:14

Nos ,én tegnap kaptam meg nyereményemet.A csomagom tartalma:6 db 300ft értékű vásárlási kupon,1 db macskatál,1db zöld színű az egyik sarkában Purina ONE feliratú macskapléd.Ezt délelőtt hozta a postás és délután kaptam e-mail-t tőlük,hogy feladták a csomagomat,sőt még azonosító számot is megadtak,hogy a posta weboldalán rá tudjak keresni a csomagomra merre jár.Korrektek voltak nagyon.
Ja és a kuponokat úgy válogatták össze,hogy ha mindegyiket nem is ,de párat biztosan be tudjak váltani valamelyik szupermarketben

Hordzsi 2009.09.17. 08:24:13

Énis megkaptam tegnap a tálat és a takarót :) Cicusom nagyon örült neki ^^ Meg persze énis :)

Hocy 2009.09.17. 08:25:52

@Márti***:
Azzal,hogy reggeltél még nem kerültél játékba.Be kellett neveznek a macskádat/macskáid.
Először kitöltötted milyen most a macskád amíg nem kapott Purina tápot és 21 múlva pedig kitöltötted újra.És látható volt a különbség.
Kicsit lehet kusza volt a rendszer de nem volt lehetetlen kitölteni helyesen.
Sajnálom,hogy neked nem volt szerencséd na majd legközelebb.

Márti*** 2009.09.18. 12:40:38

Hocy: nem voltam béna, mindent jól kitöltöttem és neveztem a macsekokat is.
Több emailt váltottam a purinásokkal, beismerték hogy rossz linkkel küldték ki a záró értékelőlapos mailt és hibás volt az egész oldal is pár napig/hétig = nem lehetett kitölteni a záró értékelő űrlapot...
Mikor kijavították, írtak nekem és akkor már ki tudtam tölteni én is.
Csomagot ennek ellenére nem kaptam, de hát nem nyerhet mindenki...
Nektek gratula!!!!

vica0714 2009.09.19. 09:43:03

Arról lehet valamit tudni,hogy ki nyerte meg a féléves cicakaját?

Sindy6666 2009.09.19. 16:20:37

Én nem kaptam korábban emailt h megnyertem.... de megkaptam az ajándékot... benne voltam én is a 2000 ben

Hocy 2009.09.20. 12:37:53

Pont ezen nevettem,hogy délelőtt jött a csomag és késő délután kaptam tőlük e-mail-t,hogy nyertem.
Remélem lesz még hasonló nyereményjátékuk.
süti beállítások módosítása