Amiket kaptam

Gyorsszótár

Angol

Company/Instrument - Cég neve
Title -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
First name/Surname -
keresztnév
Last name -
vezetéknév
Street/Address -
Cím (utca,házszám)
City - Város
State/Province/County -
megye (N/A)
Zip/postcode - Irányítószám
Country -
Ország (Hungary)
Email Address -
Email cím
Occupation -
Foglalgozás
School - Iskola
Grade - Végzettség
Date of Birth -
Születési idő
Subbmit/Send -
Elküld

Német

Firma - Cég neve
Titel -
Név elé kerül: Dr.,Mr., Miss., Mrs.
Vorname -
Vezetéknév
Nachname -
Keresztnév
Straße/Addresse -
Cím (utca,házszám)
Ort -
Város
Land -
Ország (Ungarn)
Postleitzahl -
Irányítószám
Email Addresse -
Email cím
Beruf -
Foglalgozás
Schule -
Iskola
Senden -
Elküld

Ingyen cuccok

Ezen a blogoldalon szeretném bemutatni azokat az oldalakat ahonnan ingyenesen lehet rendelni mindenféle dolgokat. Természetesen ezek teljesen ingyenesek még postaköltség SINCS. Csak olyan oldalakat mutatok be, amiket én is kipróbáltam, valamint képekkel illusztrálom, hogy miket nyertem/rendeltem.

Látogatók, Banner

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Termékminta kérdés

2008.05.21. 11:04 :: Tivadar

szerintem: (4/5)
szerintetek: (4,4/5)
Egyik olvasóm (akitől tegnap levelet kaptam) azt javasolta hogy az általa küldött termékminta linkeket is tegyem ki a blogra. Én úgy gondoltam, hogy akkor fogom kitenni őket amikor azok megérkeznek, és képpel igazolva hogy tényleg teljesen ingyenes.
Részben egyetértek vele, hiszen volt már rá példa hogy mire megérkezett a termék már nem lehetett rendelni.
Ezért úgy határoztam, hogy a döntés a ti kezetekben van.

A kérdés: Szeretnétek-e hogy olyan linkeket is kitegyek amik még nem érkeztek meg ?

A szavazás 2008.05.28-ig fog tartani, és ha a szavazás értéke meghaladja a 3,0-át akkor ezentúl olyan linkeket is felrakok amiket még csak megrendeltem, de nem érkezett meg.

És ami a tegnapi bejegyzésből lemaradt: ingyenes termékminták.


1. www.whiskas.hu/whiskas.hu/hu-hu/

Az oldalon egy macskafejbe színes betűkkel bele van írva, hogy: Junior egészségesen felnőni, arra kattintani és bejön a junior oldala, ott bal oldalan találunk egy junior csomagot szeretnék linket, arra kell kattintani. Lesz egy táblázat ahova a macska-macskák adatait kell beírni, mindegy mit hazudunk, de fontos, hogy a születési évnél csak 2007-et fogad el! Nekem már megjött a csomag, 3 alutasakos és 1 szárazkaját tartalmaz + egy kis könyvet!

2. www.myob.hu/

Ingyenes ob tampon termékmintát lehet kérni, az oldalon jobb oldalt található: Rendelj ingyenes ob mintát linkre kell kattintani, kitölteni az adatlapot és elküldeni, aztán postán küldik majd!

3. www.systane.hu/
Bejön egy intro, ezt nyugodtan átugorhatjuk, aztán válasszuk a páciensek oldalát, ekkor meglátjuk, hogy ingyenes termékmintáért egy díjmentesen hívható zöld számot kell hívni. Felhívtam, mivel zöld szám, teljesen ingyen volt a hívás, csak a nevemet és címemet kellett bediktálni és már küldték is, a párom használja, nagyon jó!

4. www.libresse.hu
Az oldalon alul található az ingyenes termékminták, arra kell kattintani. Ezután ki kell pipálni, hogy melyik termékmintát kérjük, vigyázat, csak egy négyzetet lehet kipipálni, különben nem küldik, ki kell tölteni az adatlapot és kész is vagyunk.

Ezeket a linkeket Kriszti nevű olvasóm küldte.
Ezek közül én a systane-t nem rendeltem meg, mert nem szeretek telefonálni, de akit érdekel nyugodtan hívja fel mert ingynenes.

8 komment

Címkék: termékminta

A bejegyzés trackback címe:

https://tivadar.blog.hu/api/trackback/id/tr45480218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maci 2008.05.21. 11:46:58

Szerintem kiteheted az ilyen beküldött dolgokat is csak lehetne valami jelzés mondjuk egy kis négyzet zöld pipával az olyan dolgoknál amik megjöttek, hogy lássuk, melyikek érkeznek meg biztosan.
A Whiskas termékminta jó nagyon, nekem tegnap érkezett meg, ha gondolod irj levelet és küldök rólla fotót.

Tivadar 2008.05.21. 11:58:31

Köszi a választ. Fotóra nincs szükség, megvárom amíg nekem is megérkezik. :)
De ez a zöld pipa nagyon jó ötlet. Erre nem is gondoltam.

Andee 2008.06.10. 17:04:03

Szia!
Én már valamikor tavaly rendeltem egyszer whiskas csomagot!Akkor rendben megjött a Whiskas Junior csomag meg a füzet ami neked is.Múlt héten meg hozta a postás a következő csomagot...Volt benne új füzet meg kaja De most már felnőtt macskának való!
És volt hozzá egy levél: " Gratulálunk a cicája felnőtt..fogadja szeretettel..."
Úgyhogy jó fejek voltak.

Csilla 2008.06.16. 11:12:22

Szia!Azt szeretném megkérdezni,hogy amikor a széldzsekit rendelted akkor kaptál utána valmi email h te azt tényleg megnyerted?vayg honnan tudtad h nyertél?

Tivadar 2008.06.16. 11:45:09

Nem kaptam semmilyen visszajelzést hogy nyertem..Ma váratlanul érkezett a széldzseki, de nagyon örülök hogy bennt voltam az első 5500-ban :)

Dithi 2008.06.18. 09:40:25

Szia!
Én tegnap kaptam meg a széldzsekit, sárgát. Köszi a tippet, hasznos holmi.
Dithi

nagy renáta 2008.06.26. 13:13:41

hogy lehet meg rendelni

Viktória 2008.08.05. 13:25:45

ez tényleg ingyen van nem kell semmit fizetni
süti beállítások módosítása